Fredag och påklädning

publicerat i Vardag
Idag har bus Alvin klätt på sig själv, han kom ut från rummet ikädd t-shirt, shorts och hade bäddat sängen. Duktig han är :-) Har egentligen inte tid att sitta här men tänkte säga godmorgon. Vi "måste" ner på stan lite fort sen hem och packa. Andreas skjutsar upp dom till farfar och Agneta vid tre så då måste dom vara klara och det ska vara färdigpackat. Jag blir hemma och gör mig klar sen kommer de andra vid halv sex.
Alvin har lovat sig själv att vi ska kolla i karusellerna, känner jag han rätt kommer han tjata om att få åka dem också men idag kan vi nog inte det. Svårt när Edvin är med, Alvin kan inte åka själv och Edvin kan inte passa sig själv sen har vi lite bråttom. Men vi kanske hinner en annan dag i helgen!
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Jag skulle så gärna vilja åka någon karusell :-) ska nog se till att skaffa barnvakt någon timme så jag o M kan få vara barn en stund och leka av oss, hehe :-)

Kommentera inlägget här :