Måndag kväll

publicerat i Alvin&Edvin

Nu sover både Alvin och Edvin.. Men Edvin ska ju äta en gång till innan vi ska sova men jag har släckt ner i sovrummet och gjort natt för honom så han förhoppningsvis lär sig någon gång att han ska sova denna tid och vara vaken på dagarna :-) Men nu får det vara lite sisådär med hans tider, han är ju sjuk min lilla kille. Det har gått bra idag men det är lite svårt att få i Edvin all mat han ska äta varje mål men vi ska ge honom var tredje timme nu ett tag. Får ställa klockan inatt men han brukar ju oftast vakna men utifall. Alvin blev jätte glad när vi var hemma men han var mest intresserad av sin lillebror än mig. Jag blev väldigt glad över att träffa Alvin i alla fall! Känns tomt att vara utan honom så många dagar.

Imorgon kommer min mamma ner över dagen och hjälper till lite, det tar ju en stund att mata Edvin nu och Alvin ska vara hemma resten av veckan så det blir bra att hon kommer och kan underhålla Alvin lite!

Tack för alla kommentar,sms mm. och ni som hjälpt oss med Alvin + ni som erbjudit er. Det känns skönt att ha bra människor runt omkring oss!



Edvin innan vi åkte hem utan alla sladdar, slangar!

Kommentera inlägget här :