Visa sin bästa sida

publicerat i Alvin&Edvin

Vi var och hälsade på Emma och Liam på eftermiddagen och Edvin sov sig igenom hela besöket i sin vagn och Alvin lekte på bra. Allt var frid och fröjd tills vi kom utanför då fick Alvin ett litet utbrott för att vi inte skulle in på Ica och handla. Han ville minsann handla mat, försökte förklara att vi hade mat hemma men då ville han ha en annan mat. Innan han ens visste vad vi skulle äta :-) Hem kom vi och då börjdae Edvin skrika och gäspa fast han sovit hela eftermiddagen. Försökte få honom att somna men nej, han somnade nästan till flera gånger men vaknade efter 5 minuter. Hade mat kvar till Alvin från lunchen som jag fick i honom sen började han också visa ett dåligt humör och Andreas kom hem senare en vanligt.. Huvudvärk har jag haft till och från hela dagen också och inte har jag ätit någon middag för vi har badat Alvin och Edvin och nu har vi tvättstuga!

Men jag satt och tittade på lite kort på Alvin och Edvin och blev på bättre humör!



Älskar mina fina killar oavsett deras humör men måste skriva av mig lite! Man blir inte piggare av huvudvärk och ingen middag.. Måste fixa något att äta nu!



Edvin väger över 4kg nu, så nästa vecka behövs inget bvc besök! Skönt att han går upp i vikt som han ska!

Kommentera inlägget här :