Sjukstuga

publicerat i Vardag

Jag, Alvin och Edvin åkte till Xandra och Adrian för att ta en promenad idag. Men Alvin skrek och grät hela tiden, vet inte alls vad som hände för sådär brukar han inte göra! Han pratade om pappa, pappa, pappa.. Sen ringde Andreas och sa att han var på väg hem från jobbet för han var svimfärdig, frös och kände sig jätte dålig. Antar att han håller på att bli sjuk! Undra om Alvin också gör det eller om det var något annat.

Alvin har börjat vakna ännu mer nu på kvällarna/nätterna. Nu gråter han och skriker både i sömnen och ibland kommer han ut till oss. Pratade lite med dagis idag om han var ledsen där men bara ibland när vi lämnar sen frågar han efter mig ibland men annars är han som vanligt. En av fröknarna sa att hennes barn var likadana i samma ålder, mardrömmar. Har en känsla av att det är blandat för Alvin både mardrömmar och att det varit mycket den senaste tiden!

Jag hoppas det går över snart både för hans skull och våran. Både jag och Andreas är två zoombies på morgonen. Ingen av oss får ju sova. Vet inte hur många gånger vi var tillbaka med Alvin igår. Vet inte om det finns så mycket vi kan göra heller. Tror inte det hjälper att ändra läggningsmetod just nu, vet inte om det är de det beror på för han sov bra förut.



Edvin hade jeanspremiär igår :-) Nu tror jag Edvin sover, isåf somnade han utan att skrika idag! Min lilla kille..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Min Engla e precis likadan igår natt vaknade hon flera gånger o grät i sömnen:( man blir ganska så trött när man lir väckt flera gånger per natt.kram

2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Petra: Ja man blir ju det!

Kommentera inlägget här :