Kväll..

publicerat i Vardag

Nu är det snart tyst och lugnt här hemma för jag tror både Edvin och Alvin håller på att somna. Blev aldrig någon långpromenad idag för Edvin sov så länge i vagnen inne och jag ville inte väcka honom. Men efter Alvin ätit middag kom vi ut en stund och då var det nästan mörkt ute! Sen åkte jag och Andreas på visning för radhuset men det var inget för oss i varje fall. Rökte inne gjorde dom också! Blä. Alvin var hemma med Danne och dom hade spelat bandy hela tiden! Alvin var överlycklig.

Imorgon är Andreas ledig med oss! Hann inte med att städa idag så det får bli imorgon!

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millah:

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

hihi vilken söt smilfink =)!

3:e kommentar, skriven , av carolina:

gud vilken härlig liten bebis!! :D

visst är det trist att det blir mörkt så fort? jag vill ha vår nu :)

4:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Han är så söööt :)

Kommentera inlägget här :