Godkväll

publicerat i Vardag

Äntligen är Andreas hemma! Han kom hem innan fyra och det var skönt för jag hade hemsk huvudvärk och låg på Alvins säng och vilade lite medans han lekte. Som tur var så sov Edvin så jag kunde lägga mig en stund. Den har gått över nu men det tog ett tag. Vi åkte till Andreas jobb i Eskilstuna en sväng och sen hem för att köpa pizza. Båda Alvin och Edvin somnade i bilen så det blev som en liten vilostund för mig i bilen med! Ibland är det bra skönt att bara åka bil, barn brukar för det mesta bli nöjda då! Nu håller Andreas på att lägga Alvin lite senare en vanligt och Edvin somnar nog förhoppningsvis snart i sin säng han med. Vi ska titta på en film jag hyrt lite senare!

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra :):

ha en bra kväll du me! :)

2:a kommentar, skriven , av Madde:

God kväll! :)

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Hejsan, allt bra?



jag har tråkigt, haha



4:e kommentar, skriven , av jennifer:

hejhej, lust att kolla min nya blogg?

5:e kommentar, skriven , av Alexandra, KAKHUSET ♥:

mymsmys! ♥

6:e kommentar, skriven , av Ellinor:

Ha en trevlig fredag :)

Kommentera inlägget här :