Fredag kväll

publicerat i Vardag

Idag var som sagt Andreas ledig så jag städade på morgonen medans Alvin var på dagis och Andreas gick runt med en liten missnöjd Edvin. Sen åt vi lunch och gjorde oss klara för att åka ner på stan. Köpte lite kläder till Alvin och Edvin.

Blev lite pinsamt när jag skulle betala på Lindex. Hade lagt alla kläder på disken och när jag skulle betala med kortet märkte jag att massa kort var borta, mitt leg, mitt körkort och en massa andra kort. Körkortet blev jag mest nervös för + att på lindex här måste man visa leg för att betala med kort. Hon fick lägga undan alla plagg så fick jag gå och ta ut pengar. När jag kom tillbaka så hade jag tagit ut för lite pengar! Hon hade slagit in alla plagg innan jag gick med glömt några som jag inte såg. Jaja det löste sig tillslut men jag tycker alltid det är pinsamt när det händer sånt när man ska betala. Alvin hade lekt med mina kort och gömt dom i ett fack där jag inte såg dom!




Nu sover Alvin och Edvin (tror jag) och Andreas ska göra plankstek till oss! Gott! Enda gången det är gott med mycket beasås. Sen ska vi tydligen se hockey ikväll. Får väl ge med mig där, är inte OS så ofta..

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av eamma:

åh så gott =) ha en mysig kväll gumman

2:a kommentar, skriven , av carolina:

haha, vilken rackarunge!

gud vad gott med planka, vad lyxigt att göra hemma sådär :D

3:e kommentar, skriven , av Erika:

ja skrik kan göra vem som helst tokig. Numera skriker Ludwig mest en stund om han är riktigt trött, men som tur är går det över rätt fort, han äter och sedan somnar :)



Hoppas ni har en mysig lördag, trots snö-yran här!

4:e kommentar, skriven , av Annas inspiration:

MMM vad det ser gott ut :-)



sv: jag har provat bla maria nila innan & jag tycker att Tresemme är bättre.



ha en bra kväll

Kram Anna

Kommentera inlägget här :