En månad

publicerat i Edvin

Idag blir Edvin en månad gammal! Vart tog dom veckorna vägen undrar jag? Känns som det gick bort lite tid när han var sjuk men nu tycker jag han är frisk! Kanske lite rosslig ibland! Han är mer vaken nu och det är roligt att få se hans fina ögon! Han tycker det är spännande att titta på Alvin. Alvin blir glad då och säger " lillebo titta min" alltså att han tittar på honom. Äter mycket gör han också! Dom har räknat ut att han ska äta 75ml för hans vikt vid varje mål men äter minst 135ml! Så det är bra. Han kanske äter ikapp lite..


När jag skjutsade mamma till ikea igår så åkte jag till barnens hus och köpte en presen till Edvin.. Får se om han tycker om den, än har han inte provat den så mycket. Den vibrerar och det finns olika melodier. Han har en babysitter men tänkte att han kunde använda denna ibland om jag behöver göra något med Alvin, typ äta lunch:-) Kommer sälja den sen när han växt ur den och blivit några månader äldre.

Nu ska jag och Edvin snart hämta Alvin sen ska vi ut och gå, tänkte gå genom stan och springa in snabbt på en affär om Alvin och Edvin somnar. Edvin lär väl sova men Alvin vet man aldrig med..

Kommentera inlägget här :