Choklad

publicerat i Vardag

Har nyss ätit upp en chokladkaka, tyckte det var bäst att passa på för från och med imorgon ska jag börja vara nyttig ;) Wish me luck..  Sötsaker en gång i veckan med undantag om någon fyller år, eller om vi är bortbjudna. Längtar tills jag kan träna igen, längtar till ett spinningpass! Ska till barnmorskan på tisdag så vi får se vad hon säger. Kommer inte ihåg hur länge man bör vänta efter snitt. Edvin ska till bvc samma dag också men två timmar innan så det blir fram och tillbaka bara. Då ska han träffa doktorn också på 6-8 veckors kontroll. Båda barnen sover så nu ska jag kika på lite tv!

Kram på er! Får se vad morgondagen bjuder på för nöjen. Vill ta en långpromenad någonstans, men skulle vilja ha någon att promenera med. Skulle vara roligt om man kände någon mer med barn i Alvins ålder, enda nackdelen jag ser med att vara ung mamma är att inga av våra vänner har barn (nästan). Önskar också att det blir lite sol!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tova:

Åhh, jag längtar också tills jag kan börja träna igen... börja känna mig lite som en zombie såhär när man bara är inomhus hela dagarna hihi.

Och choklad blir nog svårt att sluta med för mig också.. mwahah... NÅT måste man väl få unna sig med som nybliven mamma ;)

2:a kommentar, skriven , av jessica:

6-8v för vaginal förlossning och 10 v för snitt. Helst skall man ju varit på efterkontrollen, allrahelst vid snitt!



3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Det var så lite så, det är mitt "jobb" och givetvis vill man att alla hungriga mammor skall komma igång mes sin träning men det är många som kommer igång för snabbt och för tufft. Lycka till med träningen!

4:e kommentar, skriven , av Petra:

Hoppas du får en fin dag och att promenaden blir av och solen lyser på er!kram

5:e kommentar, skriven , av Erika:

oj EN gång i veckan! jag tycker jga är duktig om jag bara äter sötsaker fre,lö,sön =)

6:e kommentar, skriven , av sandra:

Petra: Tack så mycket:)

Erika: Ja det blir en utmaning ;)

Tova: Ja det är skönt att få komma igång igen!

Kommentera inlägget här :