Bättre dag!

publicerat i Om mig

Inatt har jag sovit mycket bättre även om Edvin inte kunde somna om så snabbt efter han vaknat vid halv 3. Först bajsade han sen var det kört med att somna om, men vid 4 sov han i alla fall tror jag. Alvin kom in vid halv 4 men då gick mamma tillbaka med honom, han somnar om jätte snabbt i varje fall. Vilken skillnad det gör när Alvin inte vaknar 100gånger även om Edvin vaknar.

Idag kommer Andreas hem! Äntligen. Har lovat Alvin att vi ska äta pizza även om jag inte är så sugen på det, kanske får bli en sallad. Mamma tycker jag äter lite och jag kan säga att det inte beror på någon ny bantningsmetod utan att varje gång jag ska äta vaknar Edvin. Varje lunch och middag får jag kasta i mig maten eller försöka få i Alvin något innan Edvin vill äta. Försöker i varje fall äta bra mellanmål medans Edvin sover :-)

När vi ändå pratar om bantning vägde jag mig nu på morgonen och jag hade gått ned två kilo till så nu väger jag 64kg och har 6 kg kvar till min normal vikt. Känner ingen stress över det men skulle vilja komma i mina jeans igen, lite enklare attt hitta kläder i gaderoben då! Men det kommer nog! Nu ska jag äta frukost innan Edvin vaknar!

Kommentera inlägget här :