Snööö

publicerat i Huset
Jag och Alvin har skottat idag! Gud vad jobbigt det var, höll på att svettas ihjäl på slutet. Skottade fram oss till vedboden också så vi kan göra eld sen tänkte jag skotta till gästhuset men då blev Alvin lite trött på allt skottande så vi gav upp och Edvin somnade. Nu snöar det väldigt mycket så jag hoppas det slutar snart så vi inte behöver skotta igen. Andreas är på väg till ett möte på Arlanda så jag hoppas han hem ordentligt sen, fram kom dom i varje fall. Vi stannar nog hemma idag, onödigt att åka i detta väder i onödan.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Åh vad mysigt ni bor:)

Kanske inte lika Mysigt att skotta då.

Ha en bra kväll.kram

2:a kommentar, skriven , av emma:

hahahaa låter som adde vart snäll iår ;)

3:e kommentar, skriven , av Petra bloggar:

det var allt en göllig liten snögubbe du har där :-)



4:e kommentar, skriven , av Madde:

Duktiga ni är som skottar, det är verkligen jobbigt ett riktigt styrkepass. Hoppas det lugnat ner sig så ni inte behöver ge er ut igen

5:e kommentar, skriven , av madde:

Hej! Hoppas ni har det bra i snöyran!



Japp jag kommer vara ledig i jul ons-tors-fre-lör, så jag ska egetligen inte klaga.. Men ibland blir det bara för mycket jobb, och jag kan inte göra något åt det.



KRAM

6:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Åh, det är så härligt med all snö men skottningen är mindre rolig såklart. Vi får njuta denna sista (förhoppningsvis!) vinter i lägenhet med bara en liten gång att skotta!



Ha en fin söndag, kramar!

7:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Skotta är JOBBIGT och tungt!



Ja, det var ett lyckat kalas. Mysigt :) Tänk att de snart blir ett-åringar, förstår det knappt! Han fyller den 22:a december.



KRAM

8:e kommentar, skriven , av Erika:

mysiga bilder :-) kram!

9:e kommentar, skriven , av Ms. Kidelin:

Vilket snörusk vi har överallt. Hoppas det iaf. håller i sig till julafton:)

10:e kommentar, skriven , av Anna:

Duktiga ni är

:)

11:e kommentar, skriven , av Nina:

Så mycket snö nu, så härligt!! Men jobbigt som sagt att skotta. Tur man har stor bil så man kommer ut ; ) Kram

Kommentera inlägget här :