Onsdag

publicerat i Vardag
Suddig bild på mig och Edvin på julafton. Bakom oss ser ni vår fina klädförvaring just nu :-) Allt ligger huller om buller på Hemnes byrån som snart ska få flytta ut till allrummet så vi kan bygga garderob där. Blir skjutgarderob hela vägen så vi kommer få ett mindre sovrum men vi behöver förvaring!
.
Godmorgon onsdag!
Hoppas ni har det bra och kanske är lite lediga. Det är vi men Andreas jobbar som sagt fast imorgon ska han också vara ledig och Alvin ska åka till mormor och Janne för att sova där en natt. Så vi ska bland annat åka till Ikea! Köpa en byrå och lite annat åt Edvin så han kan bo i sitt sovrum nu. En matta måste han få också samt en taklampa. Lutar åt en Malm byrå till honom ändå, fast en större variant än vad Alvin har. Hemnes byrån tar mer plats av rummet och dom har redan så små rum så det blir nog bra. Tänkte försöka komma förbi stan också för Andreas behöver byta en tröja han fick av oss och sedan vill jag kolla på MQ där jag har ett presentkort och Din Sko/ Nilson.
.
Nu måste jag återvända till Edvin och Alvin. Alvin berättade nyss att Edvin behöver en ny blöja :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Ja, de hade ganska mkt på rea! Bra att fynda lite :) Hur går det förresten med Edvins nätter nu? Sover han bättre?



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Han har inte fått dropparna så länge, men de kanske ska börja verka ganska fort? Har inte märkt någon direkt skillnad i alla fall.



Så det kan dröja så länge innan man märker effekten av den laktosfria kosten! Då får vi nog köra med det ett tag och se om det blir bättre. Annars vet jag inte vad det kan vara... Hoppas med att det löser sig snart, nu är det förskoledags om ett par veckor!



KRAM

3:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Ja, det är en djungel det där. Vi får se om det hjälper för Colins del, då får vi tala om det på förskolan. Annars kontaktar vi nog BVC och frågar om råd!



Ha en fin kväll. KRAM

4:e kommentar, skriven , av Frida-FantastiskaMamman:

Vi har också hemnes byråer i vårt sovrum...och även sängen :)

Hoppas att du kan fynda ngt imorgon och att ni får ett fint avslut på det här året...

Kramar<3

5:e kommentar, skriven , av Erika:

fina ni e!



Jo jag har också någr ikea prylar på min inredningslista men jag avvaktar mest i väntan på ett hus faktiskt :-) får hoppas 2011 blir ett hus -år för vår del. DÅ minsann ska jag lägga mina slantar på inredning nu är man inte super sugen på det...



Kram

6:e kommentar, skriven , av Petra BLoggar:

nämen så liten han är där på armen sööööt



vad skönt med garderober, vi förvarar allt typ på golvet sucken



;-)

7:e kommentar, skriven , av Malena:

Förvaring är ju A och O! Låter kanon med att bygga garderob. Sovutrymme behöver man ju inte så stort ändå.



Så bra att ha någon som talar om när blöjan behöver bytas! ;D



Håller med om det där med att behöva ändra på kroppsformen lite innan mna vågar visa sig i bikini....

Fy så trist det är... Allt har liksom möblerats om. Även om vissa skulle tycka att man är smal och det är jag ju men jag vill ju vara som jag va förut. Inte en massa "blubb blubb" som hänger över.



Får fortfarande inte på mig några jeans.... Men nu har ajg fått julklappsbidrag så jag kan köpa ett par! Äntligen! :) Men egentligen så vill jag ju vänta så jag akn köpa ett par i "rätt" storlek. Men jag antar att amn inte kan tänka så heller...



Vi aknske ska gå ihop du coh jag och peppa varandra till träning så vi vågar visa oss på beachen i sommar! :D



Kramar!

Kommentera inlägget här :