Kvällsblogg

publicerat i Edvin
Godkväll!
Har inte hunnit med att titta in här förrens nu. Märks nu när Edvin är ÖVERALLT att jag inte har lika mycket tid över till annat. Nu är det två som drar fram saker och behöver jagas. Tur att han ofta sover minst två timmar mellan 11-13 på dagarna. Men just nu är jag rätt trött men nu håller jag på att koka knäck för andra gången idag men gjorde en liten sats tidigare som blev jättebra. Men nu råkade jag koka över denna i början för jag glömde av att jag nu gjorde dubbel sats i en liten kastrull. Jaja får se hur det blir. Har varit på julpyssel på dagis idag också! Gjorde en smällkaramell med Alvin medans Edvin kröp omkring utan mig. Kors i taket kanske blir en dagiskille utav honom trots allt :-)
.
Just det, Edvin tog igår sina två första steg. Vi har "tränat" honom lite genom att ställa honom på golvet en bit ifrån oss och sedan ropa på honom och igår tog han minsann två väldigt ostadiga steg emot mig, likadant gjorde han idag mot Andreas. Men väldigt ostadigt är det men nu är han på god väg!
Edvin tycker om att titta på maten i ugnen. Fast han får egentligen inte stå där men jag hade redan tagit bort honom x antal gånger. Han kan inte bränna sig även om det blir lite varmt men man vet aldrig med någon annans ugn så lika bra att säga aja baja, nej åt honom. Alvin är duktig på att hjälpa mig.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malena:

Ja, man hinner inte mycket nu för tiden! :/



Va kul att han stapalr fram! :) Snart blir det spring! :)



Kram!

2:a kommentar, skriven , av Nina:

Kul med dom första stegen, stora killen!



Trevlig helg, kram

3:e kommentar, skriven , av sofie - jävligt asgravid ;-):

Tack sötis vad rar du är! hoppas ni får en bra fredag!!

KRAMAR!!

Kommentera inlägget här :