Gamla bilder

publicerat i Alvin
Gamla bilder på Alvin som jag hittade i bloggarkivet. Roligt att kolla tillbaka!
Alvins första donken hamburgare, då blir man glad! Haha..
Han lekte alltid med mina diadem ett tag!
Provar sitt nya set från PoP som han skulle ha inför dagisstarten. Detta måste vara i juli 2008.
Busig kille!
Jag tog studenten när Alvin var 11 månader, juni 2008.
Diska/bada är roligt!
Alvin älskade bollar när han var mindre, nu med men när han var liten var det nästan det enda han lekte med!
Alvin med sin morbror Liam, som läser bok för Alvin. Vi fick lov att ställa upp vardagsrumsbordet så här för Alvin klättrade så mycket på det!
Samma sommar som Alvin fyllde 1år gifte sig min faster.
Glada Alvin! Känns som evigheter sedan han var så liten! Men nu när jag ser bilder kommer jag ihåg det mesta!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SOFIA:

Vilka roliga och fina kort... så kul att se på gamla kort och minnas!!



Kramar!!

2:a kommentar, skriven , av Stines Drömhem:

Vilka fina bilder på lillen :)

ja,det är svårt att hitta fin inredning till pojkar, till flickor finns ju hur mycket som helst.

3:e kommentar, skriven , av En pojkmammas vardag ♥:

Älskar att sitta och titta på gamla bilder. Och varje gång blir man lika sentimental :)

Kram

4:e kommentar, skriven , av Caroline - Ellas mamma:

så roligt med massa fina gamla bilder på er lilla sötnos. kram

5:e kommentar, skriven , av Ms. Kidelin:

Vilken sötis. Kul att få se lite gamla bilder!

Jätteskoj att få läsa dina åsikter om Nova Star! Camouflage är ingen top här heller men faktiskt är jag lite sugen på de kommande byxorna till Saga med en rosa söt top till, hihi. Tänk så man kan ändras:) Fleecejackorna gillar jag också supermycket:)

6:e kommentar, skriven , av sofie -:

åh vad häftig med en sån ung mamma, att u tog studenten när alvin var så liten!! =)



kramar

Kommentera inlägget här :