Begravning och sömnlöst

publicerat i Vardag
Idag har Andreas varit ledig och hemma med Edvin och Alvin för jag har varit på begravning. Aldrig roligt att vara på en begravning men det känns på ett sätt bra så gamla människor får somna in innan dom plågas för mycket av sjukdom. Som tur var så var vädret på min sida, inge roligt att köra många mil om det är snökaos.
Tänk om den här lilla killen bestämde sig för att SOVA på nätterna så skulle vi vara glada här hemma. Inatt var en natt utöver det vanliga. Edvin vakndade 22:30 när vi skulle sova, satt i vår säng och klappade händerna, knackade på min axel när jag vände mig om mm till klockan 01:15 sen bestämde sig han för att skrika någon timme innan han somnade med hjälp av en flaska (hade redan försökt några gånger). Alvin kom upp 3 gånger sen vaknade han klockan 6 imorse så då gick Andreas upp med honom.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Inte roligt med begravning... Hoppas ni får sova inatt! Kram

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Hittade dressen på Åhlens, fanns även annan variant för lite större barn. kram

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Nämen fy vilken natt! Håller tummarna att denna blir lite bättre.

4:e kommentar, skriven , av Therese:

Nämen fy vilken natt! Håller tummarna att denna blir lite bättre.

Kommentera inlägget här :