Tisdag

publicerat i Vardag
Höll på att skriva onsdag men det är väl tisdag idag? Alvin är i alla fall hemma idag även om det är dagis dag. Han är lite förkyld så då kan han lika gärna vara hemma, han är väl egentligen inte så sjuk att han skulle behöva vara hemma. Han är bara täppt men snart kommer det väl börja rinna så man får springa och torka :-) Vi måste även handla och sedan ut till huset, han vill gärna följa med till huset. Det första han sa imorse när han vaknade, ut till huset :-)
Igår plockade vi fram till leksaker som hon lämnat kvar så fick dom leka ute. Svårt att vara inne med dom nu när Andreas river badrummet. Blir nog inte ute där så mycket sen om det blir sämre väder med Alvin för han drar fram alla verktyg och borrar mm som han inte ska leka med. Jag och Edvin får vara där och fixa lite när Alvin är på dagis.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Miia - There´s no place like home:

Då gissar jag på att ni är ganska så lyckliga just nu om ni letat efter hus i 3-4 år! Samtidigt blir jag livrädd när jag hör det, jag som är så otålig och vill flytta nuuu... Men jag vet att de flesta får leta ett par år innan man hittar rätt hus! Jag får skaffa mig en stor dos med tålamod helt enkelt ;)



Kraam /Miia

2:a kommentar, skriven , av Pyttianna:

så kul att få se bilder på och i huset! skall bli spännande att se hur det blir i badrummet när ni fixat i ordning det. :)



hoppas inte pojken blir sjuk nu bara!

kram

3:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Miia: Ja verkligen! Dock har vi haft månader vi inte letat fullt lika mycket men det har ändå tagit tid, trodde nog inte vi skulle köpa ett renoveringsobjekt tillslut men det känns väldigt bra! Kram!

Pyttianna: Ja det ska bli roligt att visa er sedan när det börjar lika något! Kram

Kommentera inlägget här :