Stora killen!

publicerat i Alvin
Alvin har tröja från Molo och byxor från Kappahl.
Min stora kille som har blivit så stor på sistone! En härlig ålder även om den är lite påfrestande ibland men jag tycker han ändå lugnat ner sig lite mot för någon månad sen. Nu vill han inte så ofta vara med på kort men ibland går det minsann bra. Andreas kom hem med snickarbyxor till både Alvin och mig idag. Behövdes så nu kan jag slipa utan att behöva lorta ner andra kläder. Alvin blev överlycklig! Liten snickarkille, han leker ofta med Byggare Bob!
Nej nu ska jag gå och göra mig klar för kvällen även om jag sitter uppe tills Andreas kommer hem.
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av caroline:

sötisen. cool tröja idag. Jeansen ska jag spana in.. om dom fanns till tjockisar då =)

Tack för länkarna. super gulligt av dig. jag ska prova med rapsolja i morgon bitti. lär återkomma om hur det går. krma och god natt.

2:a kommentar, skriven , av Pyttianna:

Stora killen så söt han är! Vad fin tröjan han har på sig var! :)

Detsamma, hoppas att ni får en trevlig helg tillsammans!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Martina:

Cool tröja han har!



Pågrund av att vi ska köpa andra lampor nästa år så försökte jag hitta så billiga solcellsalmpor som möjligt och det var dessa. De kostade 9kr styck innan 29kr styck på Rusta.



Önskar er en fin helg och att ni får en del gjort på huset. KRAM

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Snygging =)

Så fin den där tröjan!

Kommentera inlägget här :