Måndag!!

publicerat i Huset
Hoppas ni fått en bra start på måndagen och den nya veckan!

Vår morgon startade på tok för tidigt så båda barnen är inte riktigt så pigga idag och Edvin vägrar somna men så är det ibland. Nu är Andreas på banken för att fixa det sista innan nycklarna är våra! Jag skulle egentligen följt med men dom hade bokat upp några timmar så jag hoppar det, kände att jag inte ville slänga på min syster båda barnen idag när dom är lite små gnälliga ;-) Nu ska jag snart fixa ihop en tonfisksallad och vänta på Andreas för vi måste hämta upp min bil nu, nu behövs det två bilar! Kommer dock vara ovant att köra den nu när jag kört Andreas bil hela sommaren som är automat, min bil är manuell :-)
Återkommer med lite bilder senare idag!! Såg att några undrade om jag kommer visa före bilder och bilder på renoveringen och det kommer jag göra! Blir nog en hel del hus nu här.. Men jag vet inte hur mycket jag visar på en gång! Måste spara lite eftersom allt inte kommer renoveras på en gång! Först ut är badrummet!
Kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

iiiih så himla spännande! Ska blir superkul att följa er resa :D



KRAM

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Va kul att ni får nycklarna nu! Ska bli kul att se bilder från huset.

Hoppas fortsättningen av dagen blir bra trots tidig morgon. Mira vägrade sova middag idag, så det här kan bli en låååång eftermiddag. Suck.



Kram

Kommentera inlägget här :