Lugn kväll

publicerat i Vardag
Båda barnen somnade i bra tid idag. Alvin var super trött och det var bra att han var hemma idag för han blev mer förkyld under dagen. Vi har varit ute en stund vid huset, en kompis kom och tittade lite på det också. Sedan åkte vi hem för att laga lite middag och fixa här hemma inför kvällen. Andreas kom hem och åt, hjälpte mig att bada Edvin sen åkte han tillbaka. Jag och syster ska kika på en film ikväll. Får se när Andreas kommer hem. Jag skulle egentligen tvätta nu på kvällen men bokade om den tills imorgon, orkade inte ta mig fram och tillbaka till tvättstugan idag!
Lilla Edvin som nu är duktig på att sitta! Första tanden har nästan helt kommit upp också!
Imorgon fyller Andreas 26år och min mormor/morfar kommer på besök, sen åker syster hem.
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I väntan på Liten:

Ja, så himla underbart!! :)

2:a kommentar, skriven , av A House With A View:

Vilken liten sööööting!! Såå mysigt med barnen men också otroligt skönt att få dem i säng på kvällen och få lite egen tid!! Tack för kommentar i min blogg! Du frågade efter vashållaren. Den är köpt på IKEA men det var några år sedan. Har målat om den, var nog lite mer grå från början om jag minns rätt! Kanske inte så svårt att göra en egen om man är lite händig!



Ha en skön fortstättning på veckan! Uppskattar att du tittar in hos mig!



Kraaamizar aka

3:e kommentar, skriven , av Miia - There´s no place like home:

Skönt med en lugn kväll på hemmaplan!



Vi skulle nog faktiskt kunna tänka oss att köpa ett renoveringsobjekt och på så vis få forma vårt eget drömhus. Men jag kan lika gärna köpa ett som färdigrenoverat & supersnyggt! =) Ofta är hus renoverade men inte alls i den smak som man själv har...



Hoppas du har en mysig kväll nu! Kraam /Miia

4:e kommentar, skriven , av Pyttianna:

Tackar så mkt! ;) ja visst går tiden fort framåt!

Jag srar min gratulation till er tills på torsdag då :)



kramar!

5:e kommentar, skriven , av Tella:

SV; Tack så mkt, jag är faktiskt rätt nöjd med håret :-)

6:e kommentar, skriven , av Fröken M:

Åååhh !! det är så mysigt med alla dessa framsteg, små som stora !! hoppas ni haft en bra dag =)

7:e kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

just det, dasg att uppdatera texten du har i sidan <3



iiiiiih!! :D

8:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Vad duktig du är som kämpar på där hemma! Kan tänka mig att det är lite dubbelt, att din sambo (man?) är i huset större delen av tiden. Samtidigt är det ju enda sättet för er att få klart det. Min man är lite rädd för renoveringar just av den anledningen... Men såklart är slitet värt det!



Hoppas verkligen ni mår bättre från förkylningar snart!

9:e kommentar, skriven , av FruSofie:

Ja du får göra den svart så att den matchar in och är mindre påtaglig för matfläckar;)

Fast vitt är med fint!

Vad skönt att ni fått så mycket med huset, perfekt ju!!

10:e kommentar, skriven , av carro:

Okej, jag hade tänkt köra en dagen blogg. Så här ska vi göra..

Alla som vill vara med komenterar: Jag är med. Sedan väljer jag ut EN blogg som jag tycker verkar intressant och fin och en värdig vinnare för dagen blogg :) Låter det bra?

Tävlingen avslutas den 18 augusti kl. 12.00 alltså imorgon..



Lycka till och kom igen va med nu :D

11:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Ja det är ju tydligen jätte olika det där med tänder... de fyra första var inga problem alls, men nu verkar det ju göra galet ont!



Vilket underbart hus ni har köpt, sjukt avis! ;)

12:e kommentar, skriven , av Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

Skönt när ens små somnar i tid. det gjorde dom här hemma med. Till o med sambon sover så jag har lite egentid vid datorn ;)

Kram

13:e kommentar, skriven , av Martina:

Tack! Vad söt din son är. Låter som en riktigt mysig tisdag ni hade.



Önskar dig en fin onsdag.

14:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack för era kommentarer, tror jag har svarat alla inne på era bloggar!

15:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack för era kommentarer! Tror jag inte missat någon att svara på, har svarat inne hos er!

16:e kommentar, skriven , av Vanilla:

Vad fina barn du har! :-)



Grattis till Andreas! :-)

Kram

17:e kommentar, skriven , av Tova:

Aw, duktiga killen! Spännande med första tanden, Elliot har två stycken därnere nu ;)

Kramar

Kommentera inlägget här :