Lördagen

publicerat i Om mig
Haft en rätt bra dag men blev på lite dåligt humör på eftermiddagen så jag stängde in mig ett tag i vårt gästhus.. Ja ibland måste man gå undan ett tag. Lite slitigt är det allt att renovera men det går ändå bättre än jag trodde. Mest eftermiddagarna och kvällarna som är ganska påfrestande. Barnen är ju med mig varenda sekund och ibland går det inte riktigt som jag vill.. Vi grillade ute i huset vid den tiden Edvin brukar somna hemma och jag var väl inte så jätte sugen på det då jag vet att han blir väldigt gnällig, han somnar inte så lätt i vagnen den tiden utan vill sova i sin säng. Bra är det ju men lite svårt när man inte är hemma.
Därför återkommer jag med nya tag imorgon! Andreas är inte hemma utan åkte tillbaka när vi hade lagt barnen så jag ska kika lite på tv nu.
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Katrin:

Ja det får man absolut göra när humöret tryter och man behöver lite egen tid! Hoppas du får en myskväll nu och att du kommer igen imorn ;)



Gillade dina h&m fynd nedan också, måste jag också spana in så tack för tipsen =)

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Tycker det är strongt av dig att klara allt, barn och renovering! Pjuh jag blir faktiskt lite svett när jag tänker på det. men kommer så klart vara värt all "svett & tårar" i slutänden ;-)



Ja asos har mycket fint, även till killar ;-)



kram !

3:e kommentar, skriven , av Kajsa:

Duktiga du! Klart man ska stänga in sig lite ibland - och räkna till tio...

Kram

4:e kommentar, skriven , av Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

skönt att ha någonstans där man kan stänga in sig och kunna vara ifred en stund. Man behöver verkligen det. Och det är påsfrestande att måste göra massor med saker plus att man har två små som vill ha uppmärksamhet med...

Kramar

5:e kommentar, skriven , av Fröken M:

Man FÅR stänga in sig ibland, bättre dett än att få ett onödigt utbrott på dom man älskar !! Hoppas söndagen blir en mysig dag och att ni slipper regnet som just nu vräker ner över karlstad !!

Kram

6:e kommentar, skriven , av caroline:

va redig du är. glöm inte säga det till dig själv ibland =) Hoppas di dag blir bra. kram på er

7:e kommentar, skriven , av A House With A View:

Hej och tack för söta kommentarer hos mig! Oj, vad jag känner igen mig i din beskrivning, jag brukar stänga in mig i mitt sovrum och läsa tidningar när jag blir på dåligt humör. Visst får man dagar när allt känns jobbigt, trist och bara helt och hållet bläää. Konstaterade nyss att vi hittills i år lagt ut 50 000 kr på vitvaror och reparation av en vattenpump här hemma, något vi INTE räknat in i budgeten i år - blääää.



Såg ditt fynd till bralla längre ner i bloggen, vad billiga och FINA! Du passar jättebra i dem!! Jag har så stor häck så tror inte de sitter lika bra på mig tyvärr- bläää igen, hihi.



Kraaaamizar aka

8:e kommentar, skriven , av Therese - Colins mamma:

Det är TUFFT med renovering och små barn!

Kommentera inlägget här :