Handla, laga mat och flyttning

publicerat i Vardag
Så var tisdagen snart över, några vakna timmar kvar men utan barn för nu sover dom snart. Edvin har varit väldigt gnällig på eftermiddagen så jag hoppas han sover gott inatt. Han sover så lite på dagarna så jag förstår att han inte orkar med på slutet. Blev lite väl stressigt med middagen men den blev klar tillslut. Kassler i foliépaket med stekt potatis. Var gott, har gjort det förut.
Idag efter vi lämnat Alvin på förskolan så åkte jag, Edvin, Xandra och Adrian till maxi för att storhandla mat. Kan inte åka själv med Edvin för han vägrar sitta i sin barnstol i kundvagnen och är för liten/smal/vinglig för sitsen i kundvagnen. Eller han kan sitta där om någon håller i honom hela tiden men det går inte om man ska plocka mat. Så vi tog med syskonvagnen och en kundvagn tillsammans.
Vi flyttade lite saker åt X också, eller ja jag bar mest på Edvin men var lite sällskap i alla falll!
Nu ska jag kila ner i tvättstugan och kolla tider.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hoppas dagen varit bra!

2:a kommentar, skriven , av Fröken M:

åh, lilla sötnosen =)

3:e kommentar, skriven , av Martina:

Vad söt!



Tack, jag tycker också det är svårast innan man kommer igång men snart så. :)



Hoppas ni får en fin kväll! Kram

4:e kommentar, skriven , av A House With A View:

Vilken söööt liten kille du har :) Kassler i foliepaket låter spännande, har inte testat det, kan du inte lägga ur receptet??



Kraaamiz aka

5:e kommentar, skriven , av Stine:

tack så mycket,

oj va söt han är där i stolen, ser busig ut

Kram

Kommentera inlägget här :