Golv i huset

publicerat i Huset
Vi ska ha trägolv i huset och varit lite osäkra på om det ska vara mörkt eller ljust. Andreas har velat haft mörkt golv eftersom vi ska ha vita/ljusa väggar och då tänkte jag att det blir nog bra men igår visade Andreas mig ett annat golv han hade sett.
Ett trägolv som är gråoljat.. Tror ni det kan vara något? Jag fastnade för det! Tror det blir en sådan råspontsvägg någonstans i vardagsrummet och ev hallen också i huset! Gillar det!
Blir mycket hus nu! Bara 1,5 vecka kvar innan vi får nycklarna!! Lär väl bli ännu mer efter det ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

superfint! oljade golv är super. Jag gillar ju ljusa golv men det är fint med mörka också, och M är mer för det mörka, så det där ser ju ut som något golv som skulle kunna passa oss, när man kan "mötas halvvägs liksom så bägge blir nöjda ;-)



2:a kommentar, skriven , av sandra svarar:

Erika: Ja jag tror det här golvet kan bli bra, speciellt när jag egentligen skulle vilja ha vita golv ;)

3:e kommentar, skriven , av Sofie:

Det golvet ser jättefint ut=)=)

4:e kommentar, skriven , av Erika:

nej vitt är inte superpraktiskt skulle nog inte välja det. Men det på bilden ser superfint ut! inget jag skulle kalla mörkt. skulle aldrig vilja ha typ valnöt eller något sådant mörkt golv.



Hittade länken på barnbutiken nu på smedjegatan, tack!

5:e kommentar, skriven , av Nina:

Jättesnyggt!

Kommentera inlägget här :