Godmorgon, feber och förkyld.

publicerat i Vardag
Godmorgon!

Edvin hade svårt att sova igår kväll och vid halv tio så var han varm och jätte täppt. Tog temp på honom som visade nästan 39 grader och då fick han alvedon och näsdroppar. Sedan var han uppe en stund med oss innan han somnade om igen. Vid fyra vaknade han igen och vill inte alls somna om men tillslut så fick jag honom att sova. Vaknade halv 8 av att Andreas sa att han hade 5 minuter på sig innan Danne skulle hämta upp honom. Han försov sig lite alltså :-) Jag har hans bil eftersom vi inte hämtat min än, den står på Andreas jobb men vi har ju bara en parkering så det är pussel hela tiden när vi har båda bilarna hemma. Ska hämta hem den till helgen tänkte jag.
Edvin är inte så mycket bättre idag förutom att febern är borta så det är skönt. Hoppas förkylningen försvinner med så han kan sova normalt igen. Så synd om dom när dom är sjuka! Edvin får som mig när jag är förkyld att det rinner överallt, ögon, näsa.. Så man ser sjuk ut. Andreas får jätte ont i halsen istället så han syns det inte på. Så jag tyckte inte lika synd om honom sa han igår för att det inte syns ;-)
Nej dags att ta tag i dagen nu när Edvin sover!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

stackarn, vad jobbigt :/ Ludde blev förkyld i marstrand vilket var lite typiskt men blåste över rätt fort



hoppas han kryar sig fort! kram

2:a kommentar, skriven , av Annas inspiration:

Usch vad jobbigt för de små att bli täppta,

håller tummarna att han snart blir frisk!



Många kramar!

3:e kommentar, skriven , av sandra svarar:

Tack! Jag hoppas också han blir bättre snart! Kramar!

4:e kommentar, skriven , av Nina - Glamourmamman:

Trist med sjuka barn :-( Fast hemma hos oss är det alltid min sambo som är "sjukast" när det gäller förkylningar - du vet killförkylning... ;-)

5:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Krya på honom!! KRam

Kommentera inlägget här :