Fullt upp

publicerat i Edvin
Just nu finns det ingen tid över för datorn på dagtid! Edvin sover mindre och mindre och Alvin har varit lite väl rastlös idag, sen hade jag huvudvärk hela morgonen! Fick även hoppa in på dagis idag då vi hade jouren! Blev bara en timme idag men på torsdag blir det 9-14, fast jag tycker det är roligt att få hoppa in lite då och då! Saknar ju min utbildning och praktik förskola så då är det extra roligt att få hoppa in på Alvins! Han går nu på ett föräldrakooperativ, därav jouren! Men snart ska han byta.. Jag var ute med barnen i deras lekpark och det gick jättebra, lite små tjaffs mellan några då dom hade springtävling. Alla ville vinna :-)


Edvins andra tand är påväg upp nu, precis bredvid den första! Snart blir han 8 månader, tänk vad fort det har gått! Jag tror faktiskt inte Edvin kommer att krypa, ser inga tecken alls på det. Han ålar sig inte ens. Däremot vill han gärna stå upp när vi håller i honom så fort han får chansen, lite vingligt är det allt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Vilken sötnos han är - och en riktig gladfis :) Själv genomgår jag en riktigt tuff period nu känner jag, tvivlar en hel del på om det verkligen blir några fler barn... :( Samtidigt som det är supermysigt med en bebis så blir de ju större och fighterna med Alice just nu är inte att leka med! Fröken Vilja... Känner att mitt tålamod tryter med ETT barn - hur ska jag klara av fler???



Är imponerad av dig som klarar hushåll och barn till stor del själv just nu! Även om jag förstår att det är nödvändigt...



Tack för alla fina ord du lämnar hos mig!

Kramar!

2:a kommentar, skriven , av Johanna med tyra och otto:

otto är likadan, vill bara stå och stå. har försökt få honom att krypa men kommer inte längre än att han lägger sig ner och så blir han arg;) hoppas dom börjar gå tidigt bara:)

3:e kommentar, skriven , av Sara:

Naaw vilken gulleplutt!

Du frågade vad min sambo jobbar med, han är hockeyspelare! Därför det blir en hel del resande ;)

4:e kommentar, skriven , av ellenojag:

Vilken goding!

va tråkigt med en cubus som inte har barnavdelningen, tycker de har väldigt fina pojkläder också!



jag trodde inte heller Ellen skulle börja krypa, så rätt som det var en dag så bara kröp hon iväg!

Kommentera inlägget här :