Bättre dag!

publicerat i Vardag
Hoppas på att denna dag blir bättre, vädret är bättre så då brukar det bli bra :-) Har ägnat mig åt att tvätta sedan 7 imorse och nu hänger det mesta på tork. Skjutsade Emma imorse och var då tvungen att svänga förbi Mc Donalds för att köpa kaffe när vi inte har någon kaffebryggare! Blev frukostmackor också. Var gott! Idag kommer min mamma och Janne ner för att hjälpa oss lite, dom stannar tills söndag. Hoppas på sol hela helgen!
Tack för era kommentarer i förgående inlägg! Ska svara lite senare. Är sugen på att äta kräftor i helgen, får nog bli imorgon kväll isåf. NU håller jag mina tummar för att min kompis Xandra får en lägenhet hon kikar på, hon bor hos kompisar med hennes lilla son och det är väl inte det roligaste att inte ha något hem när man har barn!!
Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

tack för skjutsen söta du..=) vad skönt att dom kommer upp du kan behöva lite avlastning =) ni är så duktiga.. puss o hoppas helgen blir bra

2:a kommentar, skriven , av Josefin -Happy Days-:

Sv: Ja visst vart han en liten tuffing i sin mohikanfrilla! ;-)



Hoppas med på sol hela helgen, inte minst för att jag ska fota en bröllop ute imorgon o då är det alltid nervöst om regnet skulle förstöra...



Önskar er en supertrevlig helg!

3:e kommentar, skriven , av Fröken M:

mango är min favorit, inte i klass med godis, men nästan !! ;)

4:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Åh, passa på att få vila lite nu när det kommer lekkompisar för barnen :)



Hoppas ni får en fin helg!

5:e kommentar, skriven , av Martina:

Var så lite så! :)



Vad roligt att ni får besök och hjälp i helgen, sådant uppskattas alltid. :)



Önskar dig en fin fredag!

6:e kommentar, skriven , av Jeanette - Tävling pågår:

åh jag sku också tvätte men det får vänte litt :D



Vi ska ha kräftor i morgon ska bli skönt!

7:e kommentar, skriven , av Elins blogg:

Tackar :) Det var väldigt gott också. Prova!

Ha en bra fredagskväll!

8:e kommentar, skriven , av Pyttianna:

Vi hoppas också på lite bättre väder nu i helgen! Kräftor låter som en bra idé, hoppas ni får en trevlig helg!



Kram

9:e kommentar, skriven , av Petra bloggar:

Vad skönt att höra att dan är bättre idag! Sötaste du :-)



Viss har vi hittat tapeter! Jag börjar ju alltid renovera i fel ände haha!



KRAMAR

Kommentera inlägget här :