Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Tack för ditt inlägg. Önskar även er en trevlig helg! PS.Fin tröja från MOLO, den hade jag också velat ha till Ville!

2:a kommentar, skriven , av Johans mode:

Vad tycker du om dagens ideal och att många anpassar sig efter att andra ska vara nöjda? Tacksam för svar!



Ha en bra dag.

http://blogg.veckorevyn.com/johansmode/

3:e kommentar, skriven , av SANDRA:

Hej vännen! Härlig blogg du har

Allt bra med dig?

Kram

4:e kommentar, skriven , av Karin - AlicesMamma:

Söta gummistövlar ser det ut som :)



Har sett din kommentar hos mig och svarat lite där, men tack för tipset eller vad man ska säga... Funderar också på en UJ/Moutain Buggy (alltså singelvagnen) ist för p&t - har ju faktiskt inte en aning om det kommer bli akuellt att ha en syskonvagn ens. Har två kompisar som har p&t´s och de har använt den sedan syskonet var bebis och ingen av tjejerna har haft något emot att sitta bak... Men Edvin gillade det alltså inte? Tror denna tanke får gå ett par varv till i skallen :)



Kan tänka mig att det går mycket kläder på dagis - Alice har en kusin (tjej) som är 3 år och vi ska få en hög med urväxta kläder efter henne som jag tänkte kunde få vara ombyten på dagis...



Hoppas ni har en fin kväll, tack för att du kikar in hos mig!

Kramar ♥

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

vilken är din b&j´s favorit? :)

6:e kommentar, skriven , av Petra:

hihi blev det balkongutlåsning ja ibland vill man bara få gömma sig från allt o alla:)kram

Kommentera inlägget här :