Vilken härlig dag!

publicerat i Vardag


Edvin med lite skorvkräm på huvudet :-)

Vilken solig dag vi haft idag och vilken bra natt jag fick inatt. Vi la oss sent eftersom vi tittade på fotboll men Andreas tog Edvin när han vaknade vid 3 sen när jag vaknade halv 7 hade Andreas försökt väcka mig när Alvin kom in men tagit honom själv. Så jag gav Edvin mat sen fick jag sovmorgon! Det var verkligen skönt. Eller ja sovmorgon i mitt fall innebär att jag klev upp kl åtta :-)

Efter det blev det lite frukost sen hann jag städa lite här hemma. Lovade igår efter matchen att jag skulle göra brunch till Andreas och Danne så det har jag också gjort. Den bestod av äggröra, stor fruksallad, färskt bröd, pannkakor med hallon, bacon, färsk ananas, ägg, kaffe, citronvatten, färsk juice mm. Blev supergott! Tog bara en himla tid men det var de värt. Efter det tog jag med mig Alvin ut i det fina vädret till lekplatsen och två promenader har vi hunnit med idag!

Hoppas solen stannar några dagar nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Låter som en mysig dag :) finns det skorvkräm? Vi har bara lagt på lite barnolja hittills, för det sa bvc till oss. Men det vill inte riktigt ge sig.

2:a kommentar, skriven , av Erika:

Ja jag har fått börja "jaga" ludde lite nu, han slka då allid hamna under något bord eller stol, hehe :-)



mumsigt meed brunch! vi hade mini-brunch med enbart våfflor idag :-)



Ha en trevlig kväll!

3:e kommentar, skriven , av Petra:

ja hoppas solen vill visa sig hela veckan nu:)önsketänkande,vi kör oxå m skorvmedel men fy vad de luktar haha nu e nästan allt borta.kram

Kommentera inlägget här :