Torsdags kväll

publicerat i Vardag

Tänk imorgon är det fredag! Vad härligt. Alltid skönt med helg när Andreas är ledig med oss. Hoppas han kan komma lite tidigare också, antar att han inte kan det då det var röd dag i måndags. Alvin önskade köttbullar och glass imorgon så vi får väl se om kocken i huset får ihop några köttbullar. Kocken är inte jag utan det är oftast Andreas som lagar maten. Jag brukar laga till Alvin lite innan Andreas kommer hem ibland men oftast vill Alvin äta med oss så dår får han gröt eller något liknande som mellis. Ligger en fläskfilé i kylen så jag hoppas på den hellre än köttbullar :-)

Jag har varit på gymmet tidigare och nu väntar jag på att Andreas ska komma hem. Imorgon blir det viloddag förutom någon promenad kanske. Har haft träningsvärk hela veckan, lär inte bli mindre imorgon. Jag hoppas dte blir sol i helgen så vi kan vara ute i det fina vädret. Idag på vår promenad börjae det regna men Alvin ville inte alls ha regnskyddet på vagnen, tur att Edvin ligger skyddad under. Måste köpa ett nytt regnskydd till phil&ted vagnen vet inte hur den vi köpte vagnen av tänkte med det regnskyddet som vi fick med. Regnskyddet är till en vanlig vagn så jag förstår inte hur dom satt på det över vagnen så det blir bra :-)

Hoppas ni har en bra kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Kul att du nämner det, för jag la nämligen ut en annons på bumbon på blocket igår :-)

Den har fungerat toppen hittills och fungerar så klart fortfarande. Men nu känns det onödigt med två stolar, var toppen att kunna ha två, en i köket o en i vardagsrummet när han var mindre.

Men nu räcker det med en babysitter och jag behåller babybjörn då jag lovat bort den :-)



Köpte ju även playbrickan nyligen som kom typ förra veckan så just den var väl lite onödigt av mig att köpa men nu kan jag iaf sälja den komplett :-)

Är du kanske intresserad så ligger annonsen här:

http://www.blocket.se/vastmanland/Bumbo_stol_i_NYSKICK_med_lek_bricka_26725503.htm?ca=9&w=1&last=1

2:a kommentar, skriven , av Therese:

Jag har också haft träningsvärk hela veckan. Imorgon ska jag ta mej iväg på mammajympa igen, få se hur det går.

Tränar du gym eller pass?



Håller med dej om det du skrev på min blogg. Det är ju inet direkt så att man kan gå och gräva ner sig o försvinna en stund när man vill. Som tvåbarnsmamma gäller det att va på topp hela dagarna. suck.

3:e kommentar, skriven , av Erika:

ja jag förstår er, för det är så onödigt att samla på sig en massa saker, det gäller att rensa lite först :-)

Kommentera inlägget här :