Tisdag kväll

publicerat i Vardag

Har varit och tränat nu på kvällen, ben/rumpa sen mage här hemma och nu väntar jag på att desperate housewives ska börja sen cougar town som jag tycker är jätte roligt. Andreas är också på gymmet så det blir väl att sitta upp en stund senare idag med. Borde egentligen komma i säng tidigare men jag vill gärna hinna träffa honom med.

Men imorgon ska ingen träna förutom lite löpning kanske och på torsdag ska han på någon konferans och sova borta. Känns inte alls roligt när Alvin vaknar så ofta på nätterna och nästa vecka ska han sova borta 3 nätter. Får dock sällskap av snälla Xandra på torsdag! Sen kommer min mamma ner nästa vecka! Kom precis på att vi har tvätt tid imorgon, mindre roligt! Tycker vi tvättar så ofta men det är alltid lika fullt.. Suck. Borde ta tag i fönstertvätt med men det får bli någon helg. Om jag hade råd skulle jag anställa en städerska tills barnen blev lite äldre ;-) Jag gillar egentligen att städa så det är inte det som är problemet.

Nej nu ska jag återgå till tvn och hoppas på lika fint väder imorgon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Egentligen så älskar jag att städa o fixa;)men det finns ju en liten som inte vill det just nu hihi så det får se ut som det gör,bara gilla läget,jag försöker dammsuga varannan dag iallfall,kram o trevlig kväll,sj har jag lagt mina 3 nu:)karl e på jobb.

2:a kommentar, skriven , av Camilla:

Det är inte alltid så lätt att hinna med allt man vill och dessutom få lite vuxentid tillsammans. Hoppas ni får en mysig stund ikväll i alla fall.

Camilla

3:e kommentar, skriven , av Erika:

håller med tycker man bara tvättar o tvättar! försöker dock hålla mig till en dag i veckan, men blir ju alltid något som måste tvättas direkt... och idag fick jag med tvätta bort all "kräk- tvätt".. mindre trevligt! kraam

4:e kommentar, skriven , av Therese:

ja lustigt det där att man kan vara så trött och sen inte komma ihåg vad man gjorde. Hoppas dagen blev bra i alla fall!

Kommentera inlägget här :