Spinning

publicerat i Vardag

Nyligen hemkommen från spinning och det var rätt jobbigt idag men det är väl bra antar jag. Har duschat och druckit en proteindrink och ätit lite fruktsallad så nu sitter jag här i soffan. Andreas är på gymmet och lär väl bli där ett tag. Finns inget på tv på måndagar så jag ska kika lite här på datorn.

Vilken varm dag vi haft. Var jätte varmt när vi var ute och gick sen spelade jag och Alvin fotboll då fick jag lov att ta av honom sin jacka. Han hade en windstopper under så det blev nog lite varmt. Hoppas detta väder stannar länge. När Alvin och hans dagisgrupp var ute i skogen idag hade det varit hundbajs överallt så dom hade fått tvätta alla barns skor efteråt. Roligt. Alvin var ute när jag kom men det var inge bajs på hans skor när vi kom hem. Tur det! Det är väl de negativa med att snön smälter allt som gömmer sig under.

Kram på er!

Kommentera inlägget här :