Spinning och tv

publicerat i Vardag

Kom hem från ett spinningpass för en timme sedan och nu har jag bosatt mig i soffan framför tvn och datorn. Blev helt slut efter spinningen så det är bra. Tror det blir gym imorgon om det finns tid. Andreas är också på gymmet just nu. Hoppas han kommer hem snart så det inte blir så sent är rätt trött idag. Andreas och Alvin var iväg på en husvisning lite tidigare men det var nog inget för oss. Lika bra att den mest kunniga och kräsna av oss åker om bara en kan åka. Om Andreas tycker om det gör nog antagligen jag det då vi har lika stil. Ville inte ta med Edvin då han brukar sova den tiden så då slutar det nog inte så bra. Är en till visning vi ska gå på i helgen men då hoppas jag båda kan åka. Imorgon väntar UL på Edvins hjärta och jag tror Xandra (Tack!) kunde ta med Alvin till öppna förskolan så då kan Andreas följa med oss istället. Tycker inte det är så roligt att åka på sådant, är lite känslig av mig när jag vet att Edvin inte kommer gilla det. Men det måste göras.

Hoppas ni haft en bra dag i solen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Du kom iväg på träning. Bra gjort!:)



Jag såg dej i tidningen igår. Tyckte väl att jag kände igen namnen. Kul att jag kände igen dej även om vi egentligen inte känner varandra:)

Ni var fina på bilden!



Kram

2:a kommentar, skriven , av carolina:

hoppas det går bra på ultraljudet av hjärtat, låter lite läskigt :(



kram!

3:e kommentar, skriven , av Evelina:

Vad duktig du är med träningen!

KUL med hustittande, vill också börja med det :-)

Vad är det med lilla hjärtat :-(?

4:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Carolina&Evelina: Edvin har ett blåsljud på hjärtat som vi ska följa upp idag. JAg hoppas det ser bra ut!



Therese: Ja vi är med i vi föräldrar, är dock inte nöjd med bilden då det var bråttom att skcika in den! Men tack iaf ;-)

Kommentera inlägget här :