Slut

publicerat i Alvin

Känner mig helt slut just nu och det finns massa att göra. Skulle behöva städa, fixa med försäkringspapper, rensa bland andra papper, rensa/städa Alvins rum, fixa med tvätten mm mm.. Hade lite bråttom imorse då Andreas skulle till jobbet, Alvin till dagis och vi till bvc men vi hann i tid. Sen är Alvin på sitt roliga humör idag och ibland vet jag inte vad jag ska göra för han lyssnar ändå inte. Kallas nog 3års trots. Det som varit hittills är ingenting mot de kallade 3 års trotset. Hoppas det försvinner lika snabbt som det kom men det är väl inte troligt. Nu har jag äntligen fått han att äta lite lunch och sätta sig ner på att titta på en film. Att han sover dåligt på nätterna hjälper inte direkt.



Igår var han på bättre humör i alla fall :) Nu måste jag sluta för nu klättrar Alvin i fönstren.. Jag säger då det..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

jag har åkte miljoner saker jag vill göra men det gäller få tiden att räcka till med1 dagarna går i hundra åttio nu!



Hoppas ni får en mysig valborg! Vet du om det finns någon brasa någonstans här i närheten?



Kram

2:a kommentar, skriven , av Erika:

såg just din kommentar, ja just ja de tänds nog för sent som sagt. E somnar ju innan åtta men visst skulle hon kunna vara vaken lite längre utan att det skulle störa direkt, men vi får väl se :)



3:e kommentar, skriven , av Petra:

Låter som mina dagar haha,men man får ta det som det är,lätt att säga:)kram o trevlig valborg,har hunnit damma tv-bänken idag haha.

4:e kommentar, skriven , av Diana - Nybliven mamma ♥:

Härlig din blogg är, igen! =) Förresten, den 6-9 maj, kommer jag att ha tema barnkläder i min blogg. Då kommer jag att ha tävlingar, recensioner, skriva om mina favoritbutiker på nätet, visa barnkläder, och komma med tips. Läsarna har chansen att delta i massor av fina tävlingar, få rabatt och bli inspirerade av en massa somriga barnkläder. För att så många som möjligt ska kunna delta i temahelgen har jag nu en liten tävling. Skriv om den kommande temahelgen i din blogg och var med och tävla om en fin överraskning! Läs mer i min blogg! :) Kram!

Kommentera inlägget här :