Skärtorsdagen!

publicerat i Vardag

Idag är det 1 april och skärtorsdagen. Inte för att jag tror att någon har missat det :-) Hoppas bara ni inte blir allt för lurade. Tror ni inte att han som skulle komma hit igår ringde och ville komma en timme tidigare bara för vi fixat barnvakt åt Alvin. Alvin fick vara hemma med oss och han kastade ut alla russin på golvet och lekte rövare. Men det gick bra ändå :-) Kaos kan man kalla det.

Ett annat kaos var natten. Edvin vaknade flera gånger mellan elva och fem för att äta. Han som brukar vakna en gång. Alvin började vakna redan klockan halv tio. Måste komma på en lösning på Alvins vaknade på nätterna. Blir ju helt slut av att springa in med honom hela kvällarna. Visserligen så tar ju Andreas honom på nätterna men det skulle vara skönt om någon av oss får sova på nätterna! Ja nu är det påsk i alla fall och Andreas är ledig tills på tisdag. Fullt upp blir det med. Imorgon har vi inga planer, mer än fira lite påsk hemma men på lördag åker vi upp till dalarna till Andreas mamma över dagen, sen på söndag Andreas pappa och på måndag kommer min mamma ner. Vi har många som fyller år nu i dagarna också. Har inte ens hunnit köpa paket än.

Är det öppet på långfredagen?

Nu ska jag fixa mig och hemmet lite sen ordna några påskägg. Hoppas ni får en bra dag!



Så här glad var jag inte inatt :-)

Kommentera inlägget här :