Underhålla

publicerat i Alvin&Edvin


Hittar inte kamerasladden så jag bjuder på en bild ifrån igår.

Det märks att Edvin börjar bli större nu är det inte roligt längre att ligga i famnen när han får sin mat utan han ska gärna halvsitta i famnen eller allra helst äta i babysitter. Men jag vill fortfarande att han ska ligga i famnen, han är ju min lilla kille :-) Sen är Alvin jätte intressant och rolig! Han vill gärna sitta i våra knän och titta. Tror han kommer gilla att sitta i matstol sen när han kan det. Alvin invigde sin stol vid 3,5månad fast då satt han väldigt korta stunder.

Det är i alla fall väldigt roligt att se sina barn utvecklas! Alvin säger nya saker nästan varje dag han med. Hans favorit fraser just nu är mamma jag kan de, jag kan inte det, jag har gjort det, men sluuta då, jag vill inte :-) Idag när han såg mc donalds reklamen sa han att han ville äta mc donalds och att pappa hade sagt det! Det hade han inte kan jag säga :-)

Kommentera inlägget här :