Onsdag

publicerat i Vardag

Soligt idag igen! Var härligt! Blev ingen morgonpromenad idag, vaknade efter 7 och vi måste gå halv 8 om vi ska hinna innan dagis. Kändes lite väl stressigt med Edvins matning mm. Inatt var jag så trött så jag kommer knappt ihåg att jag matade Edvin. Någon som frågade för längesen var Edvin sover och Edvin sover i sin egna säng. Om han vaknar vid halv 6 eller omkring där så brukar jag lägga honom i vår säng för att jag ska kunna somna om, jag tror inte han riktigt somnar om men han ligger där nöjd en stund i alla fall :-)

Nu är Alvin på dagis, Edvin ligger här brevid mig och jag har nyss ätit frukost. Idag ska vi kanske ta en promenad med Moa om hon hinner efter skolan. Saknar faktiskt pluggandet lite måste jag erkänna, det som är lite synd är att jag inte får gå med min grupp när jag kommer tillbaka men vi kan träffas ändå. På tal om Moa så är jag glad för hennes skull för hennes lag Rönnby Tigers har gått vidare till SM-final i globen på lördag i innebandy. Den matchen ska vi se och jag tror den går mitt på dagen så Alvin också kan titta!

Nej dags att ta tag i dagen!

Kommentera inlägget här :