Lördagen

publicerat i Vardag

Skrev ett inlägg imorse men det verkar inte ha kommit in. Idag har vi i varje fall först tagit det lugnt hemma efter Alvins kaos natt. Han vaknade vid 4 och ville inte alls somna om. Sen lunchade vi med Andreas pappa + fru ute på hälla innan jag åkte vidare till Xandra för att hjälpa henne att flyttstäda. Kom hem för en timme sedan och då var Danne här så nu är det middagslagning på G och jag har lagt Edvin. Blir fläskfilégryta ikväll. Sen blir det att se El Classico klockan 22. Måste bara orka vara vaken! Har laddat upp med två olika Ben&Jerry glassarsorter. Min absoluta favoritglass!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

godkväller! läste att du skrivit att ni vart svaga när ni slutat med kolhydrater, då behöver ni nog få i er mer fett då kan de jämna till sig.. sen ska man ju inte ta bort ALLA kolhydrater när man tränar för då måste kroppen ha i sig de =) hoppas ni får en bättre natt i natt..

2:a kommentar, skriven , av Therese:

lilla sötisen hoppas han sover i natt! Smått jobbigt när de är uppe en massa på nätterna, jag kan bli helt knäckt av det. Hoppas ni fått en fortsatt bra kväll.

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Hoppas ni får sova bättre i natt!



Skulle inte våga låta M färga mitt hår :-) hihi

Kommentera inlägget här :