Fredag kvällen med pizza,välling och solsidan

publicerat i Vardag

Vi har ätit pizza idag till middag efter att Alvin ändrat sitt val av köttbullar. Var väldigt gott med pizza idag nu när vi knappt äter några kolhydrater. Skrattade gott åt solsidan idag, Andreas med. Synd att det var sista avsnittet. Men det skulle komma mer till hösten som tur är. Skrattade åt Andreas nya proteindrink av sojaprotein med. Det var de vidrigaste jag någonsin smakat. Luktade och smakade som Alvins välling om inte värre. Den kommer jag i alla fall inte dricka.


Edvin ska jämt sitta brevid Alvin nu om Alvin får bestämma. Om några månader kan han sitta själv!



Imorgon bitti har vi tvättstuga kl 7, tror inte vi kommer orka tvätta även fast vi säkert är vakna. Borde försöka boka om den tills imorgon om det går. Om det inte finns någon annan tid måste jag nog ta mig ner ändå.. Lite segt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

Jag skulle nog inte överleva utan kolhydrater :P



visst var det mumsigt med pissa ikväll, tycker det är så gott om man inte äter det för ofta.



ha en fortsatt trevlig kväll!

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Vilka söta killar du har! Solsidan är numera veckans tv-höjdpunkt, så trist att det var sista avsnittet ikväll...



Kram

3:e kommentar, skriven , av Erika:

Personligen "tror" jag inte på att ta bort kolhydraterna helt ur kosten, och då menar jag "rätta" sorten som bulgur, ris pasta mm.

Jga provade själv för ett par år sedan att inte äta det men blev bara trött och mer hungrig,började istället bara äta mindre av det men inte utesluta helt.

Men allt är ju individuellt, man ska ju äta det som man mår bäst av :)

4:e kommentar, skriven , av Erika:

jag går till cut & blow. Bästa klipp- frisören hittar du på KLOAK och han heter Marko, klipper verkligen utöver det vanliga :-)

Kommentera inlägget här :