Fredag

publicerat i Vardag


Köpte en ny fleecejacka till Edvin igår, från kappahl.

Goddag! Idag vaknade Edvin halv 6 och Alvin kvart i 6. Antar att Alvin blev väckt. Annars brukar han i alla fall sova till ca 7. Bara att kliva upp och göra välling/ersättning. Sen hann jag både äta frukost och duscha innan Alvin skulle till dagis. Inte något som jag brukar hinna med. Jag och mamma åkte till ica maxi för att köpa blöjor också med en skrikande Edvin i baksätet. Hoppas det växer bort så han tycker om att åka bil senare.

Nu när jag kom hem har vi fått en kallelse från lasarettet att Edvin ska redan på tisdag dit för att göra ett UL på sitt hjärta. I en timme ska han ligga still. Har ställt in mig på att få höra honom skrika. Måste fixa barnvakt åt Alvin också om inte Andreas kan vara hemma, ska till barnmorskan på måndag så jag vet inte om Andreas kan åka hem två dagar i rad. Ganska mycket nu framöver.

Idag är det sol så jag planerar på att ta en långpromenad efter lunch!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

vilken söt!

Kommentera inlägget här :