Dagen börjar soligt

publicerat i Vardag




och slutar soligt. Varför kan det inte vara sol mitt på dagen då jag har möjlighet att gå ut. Visserligen kan vi väl gå ut nu med men Edvin har redan somnat för natten. Försöker dra ut på det varje kväll, eller att han ska sova lite senare på eftermiddagen så han lägger sig senare men det spelar ingen roll. Fast det är ju bra att han har någon rutin :-) och jag kan säga om han inte får sova denna tid blir det skrik skrik.. Men vid efter sju skulle vara en bra tid att somna och inte tio i sex.. Känns extra konstigt nu när solen lyser så länge.

Alvin är med Andreas och tvättar hans bil. Andreas har flyttat över bilstolarna så vi kan åka hans bil imorgon. Alvin brukar bli livrädd i biltvätten men han skulle med och började grina när vi sa att det kanske inte är så bra för han brukar bli rädd så vi får väl se hur det blir denna gång. Annars har vi varit på stan idag. Alvin fick klippa sig! Det gick bra som det brukar. Även om han gärna inte vill sitta helt still.

Hoppas ni får en bra fredagkväll. Vi ska titta på talang och solsidan!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

solen försvann lite väl snabbt idag bara :/

ja jag kan verkligen tänka mig att det är skönt att komma iväg o träna! måste nog snart bli "hårdare" att flask-träna Ludde men han verkar inte va riktigt mogen för det än och jag gillar ju att amma men om jag ska träna så vet jag inte riktigt om det skulle fungera.



Hopppas ni haft en mysig långfredag!

Kommentera inlägget här :