Annandag påsk

publicerat i Om mig

Lite dåligt bloggande nu under helgen men vi har haft fullt upp. Idag kom mamma, Janne och min syster ner för att hälsa på sen kom även min mormor och morfar. Det visste jag inte att dom hade planerat så det var roligt. Alvin blev som vanligt glad över att vi fick besök eftersom frågan varje dag är vem som kommer idag. Tycker om att ha besök men visst vore det skönare om vi hade plats också. Nu får man trängas överallt känns det som.

Vi har i alla fall haft en trevlig dag och Edvin slapp åka bil idag :-) Istället har han sovit länge ute på balkongen i ruskväder men han var bra klädd så då är det inga problem. Frisk luft skadar aldrig.



Imorgon är det dags för Edvins första vaccination! Tror jag har alvedon hemma men det måste kollas upp. Alvin har nästan aldrig fått feber efter en vaccination men något säger mig att Edvin kommer få det. Hoppas såklart han slipper!

Hoppas ni alla haft en bra påsk för imorgon är det vardag igen. Vi ska äta hemmajgord pizza när Andreas kommer hem från gymmet framför sista Johan Falk som jag inte sett. Andreas såg den när jag och Edvin låg på sjukhuset för flera veckor sedan. Vi ska äta pizza gjord på fiberhusk eftersom Andreas inte äter så mycket kolhydrater, hittade receptet i Topphälsa. Undrar hur det smakar bara :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

ja tanken var att vi också skulle hälsa på lite släkt o vänner, men M blev sjuk så det blev inte något av, men jag klagar inte var skönt att kunna prioritera vila vill jag lova!



Hoppas ni får en mysig kväll och att pizzan smakade :-)

2:a kommentar, skriven , av Fru Evelina:

Vad mysigt med massa besök när man är ledig :-)

Hoppas verkligen att de slipper feber eller annat ont, våra små guldklimpar! Hoppas din lille brås på brorsan!



Kramar

Kommentera inlägget här :