Vecka 25

publicerat i Graviditet nummer 2


Ja den växer på i alla fall som tur är! Tycker den kan sluta växa nu men bebisen kan gärna få öka i vikt ändå. Tycker inte om när magen blir för stor! Det är jättefint men jag tycker det blir klumpigt och jobbigt ;-) Men den får gärna stanna kvar tills januari därinne så magen lär väl bli större antar jag!

Idag har jag varvat packning med att läsa några delar ur olika böcker. Fick lov att ta en paus mellan böckerna för annars blandar jag bara ihop allt och det blir en röra. Har packat i alla kartonger vi lånade av Kalle igår så idag måste vi köpa fler.
Ska snart hämta Alvin sen kommer Andreas mamma hit ikväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

åhh jag tycker magen blir finare o finare ju större den blir =)

2:a kommentar, skriven , av Petra Bloggar:

GAAAAAAAAAAAAAAAAHA! GUD SÅ FIN DU ÄR!!!! Underbar mage ååååh



Vill också ha! hihi!



KRAM

Kommentera inlägget här :