Trött

publicerat i Om mig

Sitter uppe och tittar på någon fotbolls match med Andreas. Eller ja, jag tittar väl inte så mycket egentligen för jag sitter ju vid datorn. Men jag hör vad som sägs i alla fall. Vi har pratat lite med namn till bebis men det är inte lika lätt denna gång. Kanske har ett pojk namn som Andreas kommit på men annars står det still. Tur att det är ett tag kvar. Ska i alla fall beställa en bilstol till bebis om några veckor. Blir en besafe denna gång tror vi med iso fix, vi har det till Alvin nu fast utan iso fix.

Annars har kvällen spenderas framför Idol. Ett av de få program som vi följer nu. Förra hösten tittade jag ganska mycket på tv men har inte tid till det nu. Fast Greys och Desperate housewives vill jag gärna se när det börjar.

Nu ska vi nog ta och sova, börjar känna mig lite trött!

Kommentera inlägget här :