Söndagen

publicerat i Vardag

Idag har varit en ganska lugn dag, Alvin har varit och hälsat på Kalle en stund sen köpte vi med oss lunch dit. Sen tog dom med sig Alvin på en fotbolls match utanför stan så jag stannade hemma. Plockade undan lite sen sov jag faktiskt en timme! Var så skönt. Kan säga att det behövdes. Alvin har varit på lite bättre humör idag men han får sina trots utbrott ibland. Mitt hår är väldigt populärt att rycka tag i. Inte lika poppis av mig! Men idag gick det fort att natta honom så det tar säkert lite energi av honom med att vara på dåligt humör. Han var så glad när han kom och berättade att han tittat på boll. Undra om han kommer spela fotboll i framtiden, dom sa på dagis i fredags att han är duktig på att spela boll och gör det ofta när dom är ute och leker. Fotboll är i alla fall en sport som är roligt att titta på så jag hoppas på det i framtiden istället för innebandy eller hockey ;)

Nu ska vi kika lite på tv!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

visst är det skönt att bara kunna gå och lägga sig en stund på dagen, precis som du skriver så är det ofta behövligt! Jag får passa på att sova nu innan jag har två små här hemma =) fast iofs så kommer Elwira fortsätta gå på dagis så jag kommer få den viktiga egentiden med bebis nr 2 också och då får jag sova när lillan/lillen sover för det brukar de ju vara bra på i början =)

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Erika: Ja precis! Ja Alvin kommer också gå kvar på dagis behövs både få tid för bebis nr 2 själv och han älskar sitt dagis!

Kommentera inlägget här :