Nyttig

publicerat i Om mig


Har laddat upp med en stor tallrik med frukt. Kan alltid försöka vara nyttig ibland :-) Nej men har faktiskt valt frukt både igår och idag! Har nyss läst ett långt kapitel i min pocketbok (som också hör till kursen) och nu känner jag att jag inte orkar läsa mer idag tror jag. Har inte samma ork på kvällarna längre.
Bebisen här inne rör sig väldigt mycket på kvällarna och det skönt att få livstecken! Jag undrar om han/hon blir lik Alvin. Är roligt att se alla barns olika personligheter. Vi har fortfarande inget tjej namn som känns hundra.. Några förslag någon?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Vi letar oxå tjejnamn o inte är det lätt och inte kommer vi överens;)men jag tycker att Nova och Saga är fint!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Petra: Jag gillar också Novah men Andreas förra chefs dotter heter så.. Han tycker inte att det går då fast vi inte umgås med dem ;)

Kommentera inlägget här :