Måndag

publicerat i Vardag

Idag blev det en tidigt dag i skolan, var där vid halv åtta. Innan åtta måste man lämna in sin tentamen i en brevlåda, så jag mötte upp Moa innan som hade skrivit ut åt mig. Väldigt snällt! Vi äger inte en skrivare än.. Kan skriva ut i skolan med men har inte testat så det fungerar än! Sen hade vi bokat ett grupprum och satt där fram till kl ett. Sen satte jag mig hemma och läste tílls jag hämtade Alvin lite senare idag, är inte klar än så jag måste sätta mig och läsa nu. När jag hämtade Alvin sa dom att han varit hängig och inte sig själv idag så ett tag trodde jag att han hade feber.. Men hemma blev han väldigt pigg efter ett tag och har röjt runt, inge feber hade han.. Hoppas verkligen han klarar morgonedagen för jag måste vara i skolan till fyra och Andreas har ett viktigt styrelsemöte. Skulle vara typiskt om han fick feber imorgon just när jag kan läsa hemma resten av veckan! Har en massa annat med flytten denna vecka också, besiktning på torsdag och på onsdag kommer en tjej för att titta på lägenheten..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

busborgen.. ja dit kanske man skulle bege sig någon dag. jasså, men då var det inte så långt då- men småjobbigt ändå kanske, fast ni behöver ju iallafall inte bära så långt =)

Kommentera inlägget här :