Godmorgon

publicerat i Studier

Usch det är höstväder ute och igår var det varmt. Men vi går mot hösten så regnet lär jag inte bli av med. Lämnade Alvin på dagis vid 8 idag så nu har jag själv ätit frukost och druckit lite kaffe. Idag ska jag möta upp en tjej på stan som jag ska köpa böcker av. Lite svårt att börja läsa utan dem. Men hon hade inte alla kvar som jag behöver så jag får leta vidare. Lånade faktiskt några på biblioteket i somras som jag har kvar några veckor till så igår kunde jag börja läsa i en bok i alla fall. Ska försöka komma ihåg att köpa en pärm när jag är på stan. Blev lite mycket papper att hålla reda på.

Igår fick jag lov att köpa ett office paket med bland annat word. Försökte få tag på det men var ingen som hade det som jag kunde få en licens av. Det är ju inte direkt billigt men så kom jag in på någon sida där man fick bra rabatt om man hade en email adress från en högskola eller liknande. Så jag behövde bara betala 600kr eller bara och bara men det blev billigare iaf! + att det var hela paketet och inte bara word, excel och outlook. Jag blir inte rik av att plugga iaf :-) Tur att jag har jobbat i sommar för nu fick jag både lön och csn.

Kommentera inlägget här :