Elljusspår

publicerat i Om mig

Imorse var vi ut och gick i hökåsens elljusspår. Vi tänkte att Alvin skulle tycka det var roligt att få springa lite så vi tog ej med någon vagn. När vi kom fram så stod det aldrig hur långt spåret var så vi chansade på att man skulle kunna välja km senare men det kunde man inte. Efter ca 2km började Alvin bli lite trött men som tur var så var det bara 2,5 km. Han var jätte duktig på att gå och fort går han! Men 2,5km är nog lite för långt utan vagn. Här hemma är det svårare att vara utan vagn för han springer ut i vägen och 100 meter framför mig hela tiden och jag hinner inte riktigt med längre :-) Sen åker bilarna alldeles utanför!

Nu sover sömntutorna och vi ska nog äta lunch på max idag sen ta en sväng på stan för Andreas ska klippa sig!


Magen igår..
Förresten tyckte jag filmen var sådär igår, visst gick den att se men 2 timmar var alldeles för långt för den filmen! Ska se om jag hittar någon annan film vi kan se ikväll.. Får bli någon mer manlig film när Andreas är hemma :-) Nej men jag föredrar också filmen där det händer någonting.. Sen tror jag vi ska äta tacos när Alvin somnat. Han somnar så pass tidigt nuförtiden så då kan vi äta middag ensamma någon gång.. Vid 19 sover han som en stock (oftast)..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika:

vilka hurtbullar ni är =) har ju varit toppenskönt väder idag, så jag kan tänlka mig att det var skönt att vara ute och gå. Trevlig kväll!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Erika: Ja men jag har blivit mer åt det lata hållet sedan jag blev gravid, men försöker ibland iaf :-)

3:e kommentar, skriven , av Erika:

ja jisses vad tiden tickar nu! jag hänger fortfarande inte med =)

Kommentera inlägget här :