Alvin

publicerat i Alvin


Idag fick vi med oss dagis fotona hem! Alvin blev så söt både på gruppfotot och på detta. På gruppfotot är han av få som ler :) Fast det kan jag inte visa eftersom alla andra barn också är med. Är så roligt att få "riktiga" foton tycker jag!

Alvin var som sagt var på dagis idag då han vaknade och var som vanligt men när jag lämnade blev han nästan lite ledsen (vilket han aldrig blir) så riktigt hundra var han inte.. Sen ringde jag vid lunch och kollade men då gick det bra fast vid tre hade Andreas fått lov att hämta honom. Dom sa att han var pigg men emellanåt var han inte alls pigg. Han har ingen feber och är inte speciellt förkyld men lite hängig så imorgon får han i alla fall vara hemma. Svårt när dom är mitt i mellan, varken sjuka men inte helt "vanliga".

Nu ska jag som tur var läsa hemma resten av veckan så det löser sig, men jag får läsa som en tok på kvällarna och Andreas ska försöka komma hem någon timme tidigare.. Sen till helgen ska Alvin till mamma så då är han förhoppningsvis pigg igen för då ska vi packa allt i princip..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

vilken härlig bild så söt han är =)

2:a kommentar, skriven , av emma:

vilken härlig bild så söt han är =)

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: Ja ;) Har ni fått era kort?

4:e kommentar, skriven , av Evelina:

åh va fint kort! han är så gullig. mysigt att korten var tagna ute.

5:e kommentar, skriven , av Sandra:

Eve: Ja visst är det :)

6:e kommentar, skriven , av Erika:

vad söt =) fotografen ska komma till lillans förskola också snart, så kul! Här är deras hemsida:

http://www.lhmax.se/system/visa.asp?HID=830&FID=796&HSID=14388

7:e kommentar, skriven , av emma:

Hej! :)



Har du läst mitt senaste inlägg om "fördomar"?

Om inte, då tkr jag att du ska göra de, för

så mkt fördomar som de försekmr varje dag i

dagens samhälle :)



ha de bra / Emma

Kommentera inlägget här :