Vecka 30

publicerat i Graviditet nummer 2


Igår gick vi in i vecka 30 och idag har jag 75 dagar kvar tills beräknad förlossning!
205 dagar av 280. Börjar känna av att magen blir större nu och jag går in i saker, haha.. Igår i skolan gick jag in i stolar två gånger när jag skulle resa mig.

Idag känner jag mig inte lika stressad längre eftersom jag lämnade in tentan igår! Men jag skrev också ut våran nya studiehandledning och jag kan säga att fram till jul finns det ingen tid för vila iaf. Men idag ska jag bara börja läsa en av böckerna och kolla igenom de andra. Måste beställa den sista också! Sen ska jag försöka hämta Alvin lite tidigare, tror Andreas kommer hem en timme tidigare idag också :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tänk nu födde jag Adrian... Tänk hur han såg ut. inte kan man tro att det finns ett sånt litet knyte i din mage

Kommentera inlägget här :