V 29

publicerat i Graviditet nummer 2

Idag går vi in i Vecka 29! Snart V.30..
Morgonen började på värsta sätt.. Efter jag lämnat Alvin och Andreas åkt på konferans till stockholm skulle jag äta frukost. Men när jag ätit min smörgås och druckit te fick jag springa på toa för att allt skulle komma upp igen. Vet inte vad det beror på men jag har inte vågat äta något mer förrens nu. Tror inte det är någon magsjuka för det känns inte så, men vi får väl se när lunchen kommit ner i magen. Förkylningen är varken sämre eller bättre så det kanske inte bli så farligt. Nu hoppas jag på att jag kräktes pga av att jag är gravid eftersom Andreas inte kommer hem förrens imorgon! Man blir ju alltid lite slö efteråt men om man är magsjuk brukar man ju kräkas flera gånger och inte orka göra någonting! Jag har iaf orkat plugga och tvätta idag!



Enligt familjeliv har jag idag 83 dagar kvar till förlossningen. Står också att kroppen blir tyngre och det börjar märkas! Magen kan ibland bukta ut märkbart på ena sidan beroende på hur barnet ligger. Bebisen verkar ligga mest åt höger vilket Alvin också gjorde! Snart kommer det säkert märkas om den ligger med huvudet uppåt eftersom det då blir så svårt att andas. BM sa att hon kunde börja titta nästa gång jag kommer dit!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Kanske är reaktion på sprutan då? när tog du den? saknar dig gumman.

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: ja det hade kunnat varit de men jag tror det var mitt te :-) Med Alvin kunde jag inte äta banan direkt på morgonen! Kram

Kommentera inlägget här :